مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-26سياسي

فارس من| دادستان سنندج: تحقیق از مظنونین قطع درختان مثمر در حال انجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سامانه فارس من خبرگزاری فارس برای پیگیری سوژه های مردم راه اندازی شد و تاکنون بیش از 32 هزار و 600 سوژه مردمی برای پیگیری روی این سامانه ثبت شده است.

سامانه فارس من ظرفیتی است که مردم به عنوان سردبیر خبرگزاری فارس مطالبات و مشکلات خود را مطرح می کنند و این رسانه موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را نیز از طریق همین رسانه اطلاع رسانی می کند.

27 فروردین ماه امسال به دنبال جریان سازی خبری که از سوی این رسانه پیرامون قطع درختان مثمرثمر یک کشاورزی سنندجی صورت گرفت، از سوی مخاطبین سوژه ای با عنوان درخواست بازداشت عاملان قطع درختان باغدار سنندجی در فارس من ثبت شده است.

مخاطبین این رسانه در این درخواست آورده اند چند روز قبل اتفاقی بسیار ناگوار در سنندج افتاد که بنا به گفته ها، شبانه 2000 درخت مثمر یک باغدار مظلوم و بی گناه را که 8 سال برای درختان باغش زحمت کشیده بود قطع کردند.

اشک های این باغدار شریف دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد چرا با دیدن چنین ظلمی در حق یک باغدار که دستش به جایی نمی رسد فقط تماشاگر باشیم؟ ما با راه اندازی این کمپین قویا خواستار رسیدن به داد این مظلوم در جامعه اسلامی مان هستیم و از مسئولین تقاضا داریم تمامی ظرفیت های ممکن را برای دستگیری عاملان این جنایت که نه فقط یک جنایت شخصی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دادستان سنندج: تحقیق از مظنونین قطع درختان مثمر در حال انجام است

فارس من| دادستان سنندج: تحقیق از مظنونین قطع درختان مثمر در حال انجام است